Naar Gravelines 15-7-2019

17 juli 2018

We zijn om 10.00 uurvertrokken naar Graveline en om 16.00 uur aangekomen. gelukkig op tijd goed het tij uitgerekend want het komt hier droog te staan. Wij liggen hier achter een sluisdeur en kunnen alleen met hoog water vertrekken. Ook weer een dingetje. Graveline is een leuk plaatsje en het was hier volop gekte want de Fransen moesten voetballen en wereldkampioen geworden dus feest. We hebben de volgende dag lekker gefietst , bood schappen bij de Lidl zit naast de haven gedaan. Weggaan morgen de 18e (Mats jarig 5 jaar gefeliciteerd lieverd) naar Boulogne sur  Mere. Weet iemand wat een staketsels is. Hier een foto van de haven Nieuwpoort met staketsel.

51839FD0-0818-47DD-8B30-996F88FB3E51

1. Van den Bergh mieke:
    17 juli 2018
    Ja, een staketsel is dus gewoon een staketsel he Dick en Greet. Nieuw Belgisch woord geleerd? Wij terug in PZ, morgen terug zeilen, het is nu wel wat drukker. Gr
  2. Eva:
    17 juli 2018
    Staketsel is natuurlijk een schutting in een haven tegen de mumzels. 😜 Leuk blog en
  3. M.j.m. werkoven- werkhoven:
    17 juli 2018
    Een staketsel zorgt voor de toegangelijkheid van de haven voor schepen. Is dit een kwisvraag????? Hahahaha....😂😂 De prijs: een bootreis naar Spanje ⛵? Hebben jullie het naar 't zin? Het klinkt in ieder geval gezellig. 🔝. Goede reis 😘 🙋